niedziela, 29 stycznia 2017

Inglot-Polska Duma Kosmetyczna

Hej, w tym poście posłużę się znanym nam wszystkim powiedzeniem: Cudze chwalicie, swego nie znacie. To sprawdza się w moim przypadku bardzo często, gdyż chwalę wszystkie kosmetyczne marki, a nawet nie znałam polskiej firmy Inglot, która jest dość powszechnie znana na całym świecie. Ja chyba jestem za bardzo zacofana w kosmetycznym świecie.

Trochę o firmie Inglot:
Została założona przez mieszkańca Przemyśla Wojciecha Inglota. Pierwszym produktem firmy Inglot był płyn do czyszczenia głowic magnetofonowych. Firma ta ma zasięg ogólnoświatowy, oprócz zakładów w Polsce, firma Inglot ma swoje oddziały w 70  krajach na 6 kontynentach.  Firma ta ma swoje oddziały na prestiżowych miejscach jak np. róg Broadwayu, co świadczy o bardzo wysokiej jakości produktów. Produkty firmy Inglot to między innymi to: lakiery do paznokci,cienie do powiek itp.
Wow ta firma, jest naprawdę dobra, jej sklepy są na bardzo popularnych ulicach całego świata. Jedynie co my możemy zrobić, to na pewno kupować produkty tej marki i cieszyć się, gdyż jest to sukces nie mały dla kosmetycznego świata w Polsce. Jeśli ktoś się spyta o jakieś kosmetyki, to odpowiedz: Firma Inglot- duma polska w kosmetykach na świecie. Teraz już wiem jedno: nie jestem zbyt ogarnięta w kosmetycznych firmach i wiem jeszcze jakiej firmy  kosmetyki kupić. Wiem, możecie się dziwić, dlaczego tak się cieszę, ale to chyba świadczy o tym, że chyba nie doceniacie polskich firm, tak samo jak ja. Musicie to poprawić i znów posłużę się powiedzeniem, ale trochę przerobionym: Cudze chwalicie, a firmy polskiej Inglot nie znacie.
To tyle na dziś. Jeśli ci się podobało to napisz komentarz i zaobserwuj bloga. Będzie mi bardzo miło. Jeśli znasz jakieś firmy z polski, które też osiągnęły podobny sukces jak Inglot to napisz w komentarzu.
Żegnam Was, paaa

Źródło: Wikipedia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz