czwartek, 26 stycznia 2017

Sklepy pod lupą-TopShop

Cześć, jak się macie?
TopShop to nie jest dość znany sklep w Polsce. W ogóle nie wiem dlaczego, przecież oni mają bardzo ładne, a czasem nawet takie śmieszne, pod względem umieszczonego na ubraniu napisu, czy obrazku.

Teraz trochę z historii. TopShop to przede wszystkim firma pochodząca z Wielkiej Brytanii. Działa w ponad 100 krajach. (wow). I został stworzony w 1964 roku w Sheffield, które znajduje się w północnej Anglii. Należy do Arcadia group.
Nie napisałam tego, ale jest to bardzo istotne, gdyż TopShop jest tylko firmą produkującą ubrania wyłącznie dla kobiet. TopMen jest jego męskim odpowiednikiem. Jeśli chodzi o ubrania w Topshopie to niewiele mogę powiedzieć bo każdy ma swój gust. Ale jeśli chodzi o moją opinie to Topshop robi bardzo dobrej jakości odzież. A styl tego sklepu, to mogę jedynie  powiedzieć, że niektóre ubrania, są jak najbardziej na ulicę, albo na imprezę. Ale są też takie, które za dużo odsłaniają i może być nam nie przyjemnie. Jeśli chodzi o sklepy TopShop to jest ich naprawdę mało, w moim mieście go  nie ma  a myślę, że to jest ich wielki błąd. Z tego co wiem, taki sklep sklep to napewno jest w Warszawie, a czy w innych miejscach jest to nie wiem. Jeśli wiesz to napisz w komentarzu. Ogólnie to TopShop sprzedawany jest w sklepie internetowym Zalando.
Nie wiem co jeszcze napisać, ale jeśli ci się spodobało to napisz w komentarzu, żebym wiedziała. A i jeszcze stwierdziłam, że zmieniam nazwę bloga, i w najbliższym czasie pojawi się ankieta, jaka nazwa jest najlepsza.

2 komentarze:

  1. Osobiście lubię zaglądać do tego sklepu jak jestem w Londynie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam czasu na jeżdżenie do Londynu, ale za to korzystam z sklepów internetowych

      Usuń