sobota, 21 stycznia 2017

To musi zniknąć-moda #1

Każdy zakupoholik, wspomina rok 2016 jako rok obfity w różne porażki modowe, lub rok który posiadał wiele "cudów" mody. Według mnie poprzedni rok, był bardzo dobry pod względem ubrań. Chociaż nie cały czas tak było. Ale tak mi się zdaję, że nie ma roku, który by nie posiadał jakieś czarnej modowej strony. Rok 2016 też taki był. Ciągle czekam na nowe trendy. Modo, zaskocz mnie!

To musi zniknąć:
1.Chocker-To "coś" zniszczyło mój modowy świat.Co to w ogóle jest? Jakaś obroża? Nie wiem i nie chcę wiedzieć, naprawdę. Oczywiście wiele z Was nie zgodziłoby się ze mną. Przepraszam taka jest moja opinia. No, ale ten chocker dziwnie wygląda. Ja go nigdy nie nosiłam, ale wyobrażam sobie, przecież niektóre te chockery mogą drapać w szyje, jak ktoś nie chciał przepłacać. Nie będę się za nad to rozpisywać bo głowa mnie boli jak o tym myślę.
2.Spodnie z dziurami-I kolejną żenadę tutaj w mojej liście zamieszkują bezdomne spodnie. Dlaczego bezdomne? Bo jak ktoś w nich chodzi to trochę tak wygląda. Przecież człowieku będzie ci zimno! Ale ktoś może powiedzieć: to mogę w tych spodniach latem chodzić. A ja znów bym bardzo trafnie powiedziała: w lecie to ty możesz przecież w krótkich spodniach chodzić! Nadal nie rozumiem po co są te spodnie, ktoś podałby wiele argumentów: będzie ci mniej gorąco latem, no ale jak jesteś dziewczyną to możesz krótkie spodnie ubrać, lub spódnicę, a chłopak może ubrać krótkie spodenki. Hmm...
3.Kapelusze z szerokim rondem-kowbojski look. Ciekawe czy się coś widzi? Jak się ten "kapelusz" nosi. Nie nazwałabym to kapeluszem tylko garnkiem w którym się robi pyszną zupkę pomidorową. Nie mam nic do powiedzenia, bo chyba naprawdę kupię ten kapelusz i przyrządzę w nim zupę. Ktoś też chce?
4. Noszenie czapki zimowej w lecie-I nadszedł teraz ostatni gość programu. Noszenie zimowej czapki przez 365 dni w roku, hipsterzy wiedzą o co chodzi. Tylko mam takie pytanko: Po co???? W zimie-rozumiem, ale gdy jest tak gorąco, że nawet jak ktoś jest goły to nie może wytrzymać, a tacy hipsterzy, lub gimbusy, które chcą być fajne, będą nosić czapkę. A czemu by nie? A może po prostu nie chce im się myć i czesać włosów i zakładają czapkę? Nie wiem? Czy ktoś z was nosi tak często czapkę? Jeśli tak. to proszę wytłumacz mi po co ci czapka zimowa w lecie. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
To by było na tyle. Jeśli ci się spodobało to proszę napisz komentarz, żebym wiedziała, że ktoś po pierwsze: czyta ten blog, a po drugie: że ci się podobało i chcesz więcej.

4 komentarze:

  1. ja tam chokery kocha, noszę :) co do porwanych jeansów taka moda nic nie zrobisz :D oosbiście nie noszę i nie nosiłam chyba że szorty :) kapelusze są fajne :D a co do tej czapki noszonej latem to się zgadzam - po co to??? :D
    widzę, że masz swoje zdanie ! Bloguj, nie poddawaj się :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdanie i ja popieram także twoje. Każdy ma swój niepowtarzalny styl i tego powinniśmy się trzymać. :) Chociaż moda czasem zaskakuje i to bardzo.

      Usuń
  2. Chokery i spodnie z dziurami na początku mnie nie przekonywały ale później zaczęłam to nosić ale to raz na jakiś czas. Dla mnie były tragiczne ubrania i buty z aksamitu na to patrzeć nie mogę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię tych ubrań z aksamitu, no cóż moda bywa czasem bardzo dziwna. Ale nie załamujmy się i czekajmy jakie nowe trendy przyniesie nam rok 2017.

      Usuń