wtorek, 7 lutego 2017

Tematyka

Cześć, co tam u was? Ostatnio zastanawiałam się nad blogami, a raczej nad ich tematyką. I co mnie zdziwiło? Przede wszystkim jedna rzecz: czemu blogi
modowe są bardzo popularne? Może oczywiście się ktoś ze mną nie zgodzić, rozumiem, ale to prawda, że blogi o tematyce modowej są bardziej lubiane w sferze blogowej. Nie zaprzeczę, że są takie blogi, które zyskały sławę, a mają inną tematykę, tylko spójrzmy prawdzie w oczy.  Maffashion zyskała sławę, dzięki temu, że pokazywała ludziom swoje ubrania. Wiem, że ja też mam w pewnym sensie bloga modowego, tylko nie w 100%, ponieważ ja nie pokazuję wam moich kreacji tylko komentuję modowy świat. Chyba mi się zdaję, że to coś innego, bo ja nie chwalę się drogimi ubraniami. Teraz takie pytanko: Czy jest taki blog, który miesza wszystkie tematyki i powstaje taki blog mieszaniec w którym jest wszystko. Od razu mówię, że nie daję wam do zrozumienia że chodzi o ten blog, bo ja znam się tylko na narzekaniu tak to ujmę, albo znam się tylko jakiś  trendach jak np. Tumblr girl. Ten post jest trochę taki dziwny, ale bardzo mnie zastanawiało jakie blogi są popularne. A wy co sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz