sobota, 4 lutego 2017

To musi zniknąć-moda #2

Hej, dziś znów przedstawię wam kolejne 4 modowe porażki, które nie są do zaakceptowania! Moda czasem zaskakuję pozytywnie, jak i negatywnie. Choć coraz częściej moda zaskakuję nas na ten negatywny sposób. Modo, kiedy będzie lepiej z tobą?

1.Krótkie spodenki-od razu mówię, że  lubię krótkie spodenki, tylko nie znoszę tych, które odsłaniają... jakby to ująć za dużo. Wiem, że lato czasem jest bardzo upalne i gorące, i za wszelką cenę chcemy sprawić, żeby nie było nam gorąco, ale... nie w taki sposób!! Dziewczyny! Czy widziałyście się w lustrze w tych spodniach? Dobra, niektóre się może widziały, ale nie z tej strony.
2.Noszenie plecaka.. na pupie-naprawdę jak? tak? można? Ten "trend" jak zauważyłam jest popularny u gimnazjalistów. Kiedyś jak szłam sobie ulicą, obok jakiegoś gimnazjum to widziałam kilku uczniów tej szkoły, którzy nosili plecak w bardzo dziwny sposób. Plecak jak to plecak powinien chyba być na plecach. Co nie? Ale te osoby, miały plecak na pupie.... Spróbowałam tak chodzić. Wniosek jest taki, że to jest bardzo nie wygodne i wkurzające, bo dotykasz nogami ten plecak, przez co się trudno chodzi. Hm...
3.Farbowanie włosów na neonowy kolor-nie mam nic przeciwko farbowaniu włosów. Tylko jak widzę kogoś, kto ma bardzo takie jasne włosy, to nie mogę na to patrzeć. No bo, ja wiem, że ludzie chcą być inni, unikalni, czy fajni. Ale takie włosy, sprawiają u mnie takie dziwne uczucia. Bo według mnie takie włosy to jakby taki odblasek jak jest ciemno, żeby kierowca zobaczył tą osobę.
4.Noszenie czapki z daszkiem na odwrót-chodzi mi o to, że jak masz czapkę z daszkiem to są takie osoby, które mają ten daszek z tyłu. Ogólnie nie jest to takie, złe, dopóki tamta osoba nie zaczyna chronić oczu przed słońcem. Nie lubię tego, ponieważ chyba po to jest ten daszek, żeby chronił oczy przed słońcem! Bez komentarza.
To tyle, jeśli Ci się spodobało napisz komentarz o sądzisz. Jeśli ci się bardzo bardzo podobało to zaobserwuj tego bloga.
Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz