niedziela, 22 stycznia 2017

Porównania-moda #1

Jak ktoś obejrzy teraz jakiś film z lat 90 to może zauważyć jedną ciekawą rzecz: ubrania noszone przez aktorów, są nie mal podobne do tych co nosimy teraz, tylko my je ulepszyliśmy. Weźmy na przykład serial: "Friends" czyli przyjaciele. Kto z nas nie oglądał chociaż raz tej prześmiesznej komedii, która sprawia, że zły śmiechu wylatują strumieniem z naszych oczu. Ja nie jestem osobą z tamtych lat... ale lubię czasem pooglądać stare seriale, bo czasami jak oglądam, nowe seriale to coraz częściej dochodzę do wniosku, że ludzie nie są już tacy kreatywni jak kiedyś. Dobra, ale to nie jest recenzja, tylko przypomnijcie sobie ubrania, które głowni bohaterzy nosili, a teraz porównajcie ich ubrania, do swoich...

Ale już przechodząc do lat 90 to chyba nikt nie zauważył, że chockery, które w ostatnim poście krytykowałam, już istniały. Czyli chockery, które w poprzednim roku były sensacją, "cudem" mody  jak to ujmę były w latach 90 wynalezione czyli po prostu niektórzy z Was noszą stare rzeczy, które dopiero teraz stały się popularne. Chyba moda, która podobno ma się posuwać do przodu, to po prostu idzie do tyłu i tylko ulepsza poznane już rzeczy. Och! Modo, zawiodłam się....
Kolejną rzeczą, lub fachowo to nazwę ubraniem są ogrodniczki. Tak, one były modne w latach 90 i znów wróciły do łask. Spójrzcie teraz do swojej szafy. Ile macie ogrodniczek? Ja szczerze mam tylko 2, bo jakąś ich fanką nie jestem. Ja  tylko kocham te ogrodniczki, które mają krótkie spodenki, bo w lecie dobrze się w nich chodzi, ale w zimie nie zachęcam do jakichkolwiek ogrodniczek, bo w nich "fajnie" się wygląda tylko w lecie, no i może też ci być w zimno, więc ogrodniczki-tylko lato.
Może z  zastanowiło, Was to czemu powołam się na początku posta na serial "przyjaciele". Teraz Wam wytłumaczę. Powróć myślami do ubioru: Joey'a, Ross'a i Chandlera. Oni wszyscy mieli coś podobnego. A była to koszula w kratkę i do tego jeszcze taka ogromniasta. Przypominacie sobie? Najczęściej to Joey nosił takie koszule, które jeszcze 20 lat temu lub może trochę więcej nosili tylko farmerzy, albo drwale. Naprawdę, takie koszule, były modne na farmach, a teraz noszą je wszystkie gwiazdy i ty pewnie też masz kila takich koszul. Ja mam chyba 3 takie koszule i naprawdę je kocham, nawet jedną mam taką którą na prawdę przypomina drwala, z prawdziwego zdarzenia, jest taka czerwona z czarnymi paskami. Dużo osób, chyba taką ma, prawda?
Jak widać, to my nie nosimy nowych ubrań, tylko ludzie je ulepszają. Idzie to czasem na dobre, a czasem na złe, my pragniemy nowych rzeczy, ale... ulepszone  ubrania znaczą czasem lepsze ubrania.
Jeśli macie też jakieś pomysły co było kiedyś modne i wróciło do modowych łask to piszcie w komentarzach. Jeśli ci się podobało to poleć mój blog znajomym zaobserwuj go i napisz jakiś  komentarz.:)


2 komentarze:

  1. też uważam ogrodniczki za fajne ale te na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ogrodniczki w lecie są jakąś odmianą od spódnic i krótkich spodenek.

      Usuń