sobota, 28 stycznia 2017

Moje ulubione aplikacje na telefon

Hej, dziś przychodzę z innym postem niż dotychczas. Przedstawię Wam kilka aplikacji, bez których mój telefon jest całkiem mój. Oczywiście nie będę przedstawiać wam portali społecznościowych, bo sądzę, że dużo osób posiada na nich konto i nie muszę ich tutaj uwzględniać.

1.Gmail-moja najważniejsza aplikacja, dzięki której załatwiam ponad 99% moich ważnych rzeczy. Jest bardzo łatwa w obsłudze i... cóż chyba tyle mogę powiedzieć bo nie znam się na informatyce i nie mogę Wam powiedzieć jakiś informatycznych zagadnień.
2.YouTube-dla mnie to taki telewizor, bo więcej czasu spędzam na yt niż na oglądaniu TV. Tak przy okazji to moi ulubieni youtuberzy: Zoella, Cameron Dallas, Pointless Blog.
3.Pons Translator-dobra aplikacja, która lepiej tłumaczy niż Google Translator. (wow). A poza tym jest darmowa i naprawdę użyteczna. Polecam
4.Spotify-oczywiście najlepsza aplikacja do słuchania ulubionej muzyki. Jedynym minusem jest wersja premium, ale każdy przecież musi jakoś zarobić... Nie dawno zauważyłam, że na Spotify jest nawet muzyka do nauki, która na pewno mi się przyda i innym, naprawdę polecam, jest to bardzo dobra aplikacja i łatwa do obsługi co dla mnie jest dużym plusem, go ja i jakaś zaawansowana informatyka to dwa różne światy.
5.SameQuziy-wiem może wydawać się Wam, że to jakaś aplikacja dla dzieci, ale jak nudzi Ci się np. jeżdżąc tramwajem to naprawdę fajne czasem są te quizy, ale nie wierzę w ich słuszność, ale ta aplikacja jest dobrym pożeraczem czasu.
6.Kim Kardashian Hollywood-teraz przyszedł czas na jakaś grę, która nie znudzi się już po kilku dniach. Ta gra, też jest bardzo dobra na zabicie czasu, ale jej jedynym minusem jest to że musisz mieć internet, żeby w nią grać. W tej grze chodzi o to, że poznajesz Kim Kardashian i ona sprawia, że stajesz się sławny i musisz chodzić na wybiegi, sesje zdjęciowe itp. Bardzo fajna gra, ale niestety  jest tylko po angielsku....
7.Jak dojadę-i ostatnia w tym zestawieniu aplikacja. Chyba nie muszę tłumaczyć o co w niej chodzi, ale chyba to zrobię po  prostu  wpisujesz miasto w jakim mieszkasz i wyświetla Ci się cały rozkład autobusów i tramwajów. Jest  darmowa i bardzo przydatna.
To tyle na dziś jeśli jakieś aplikacji nie masz na telefonie, a ci się spodobała to napisz komentarz, a jak masz jakąś przydatną aplikację której nie napisałam to też napisz komentarz.
Paaaa





1 komentarz:

  1. Jak dojade, Youtube i Gmail bardzo pomocne :D zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń