poniedziałek, 23 stycznia 2017

Tumblr Girl

Każdy z nas ją spotkał, każdy może nią być. Chodzi mi oczywiście o Tumblr Girl. A co to w ogóle jest?  Szukałam wielu odpowiedzi i jedna sprawiła, że omal nie spadałam z krzesła.
Osoba, która to tłumaczyła, powiedziała, że Tumblr Girl-to dziewczyna, która posiada odrębny styl. I co mnie tutaj zaskoczyło? Oczwiście te słowa: posiada odrębny styl. Nie wiem co znaczy odrębny w powyższym zdaniu, bo jeśli odrębny znaczy adidasy, dżinsy i jakaś czapeczka z daszkiem, to ja i tamta musimy sobie dużo wytłumaczyć.
To znajdzie się w szafie każdej TG:
1.Superstary
2.Spodnie z dziurami
3.Czapka z daszkiem
4.Koszula w kratkę, jak będzie zimno
5.Jakiś Top
Chyba większość z nas poznała TG, albo ją jest. Ale rodzi się takie pytanie: Czy tamta osoba ma w ogóle Tumblr? Sądzę, że niemal wszystkie prawie Tumbler Girl powiedziałyby: nie. Czyli jak można być tumblr skoro nawet nie ma Tumblr??? Ludzie mnie czasem zadziwiają....
Po czym można poznać TG?
1.Ma Iphone
2.Jej instagram, to miliony jej selfie
3.Pod każdym zdjęciem daje #TumblrGirl
4.Pzeklina
5.Myśli, że jest fajna
 To był i zawsze będzie dziwny trend.... Nie mam Tumblr ale mam prawo się tak nazywać. No świetnie! Ciekawie jaki będzie teraz trend? Mam pomysł: Facebook Girl. Dziewczyny, które będą się tak nazywać będą miały przede wszystkim odrębny styl i.... będą czytać książki!!
Jeśli ci się podobało to proszę zostaw jakiś komentarz i zaobserwuj bloga. A jeśli spodobała ci się Facebook Girl to napisz komentarz i zaobserwuj tego bloga. Jeśli tak zrobisz pojawią się w najbliższym czasie posty o Facebook Girl. I mam jeszcze jedną sprawę, ponieważ dodałam ankietę i byłoby mi bardzo miło jakbyś wypełnił/a. I jescze mam sprawę: poleć tego bloga znajomym żeby ten blog rozrastał się.
Wiem, za dużo od was wymagam...
TG-Tumblr Girl

4 komentarze:

  1. W sumie, nie interesuje mnie moda na Tumbrl Girl :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innych to nie interesowało a inni mieli na to "fazę" ale i tak po pół roku wszystko się ludziom nudzi i za chwilę będzie jakiś nowy trend. Oczywiście na blog zajrzę :)

      Usuń
  2. Pierwsze słysze określenie jak 'tumblr girl' :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W USA było to kiedyś modne, a teraz przeszło to do Polski. Nie widziałaś nawet #TumblrGirl na zdjęciach jakiś?

      Usuń